Monday, December 5, 2011

Selamat Pengantin Baru Wani

Salam semua,

Cik Wani ini telah menempah homestay pada 2hb hingga 3hb Disember yang lalu untuk kegunaan keluarga suaminya. Tidak saya lupa, dia telah membayar deposit seawal 6 bulan yang lalu iaitu pada 30hb Julai, katanya takut Homestay De Rasi penuh. Maklum sahajalah waktu itu musim cuti persekolahan, banyak diadakan majlis perkahwinan. Insyaalah bagi mereka yang telah membayar deposit, saya akan simpan tarikh itu, dan tuan/puan pastinya senang hati kerana homestay telah siap ditempah.

Cik Wani ini jiran saya juga, hanya selang 6 buah rumah dari rumahnya ke homestay ini, memang cukup senanglah saudara-mara sebelah pengantin lelaki untuk bertanding ke rumah pengantin perempuan. Tidak perlu memikirkan jalan sesak kerana mereka hanya berjalan kaki sahaja.

Saya sekeluarga mengucapkan Selamat Pengantin Baru buat Puan Wani dan suami, semoga berbahagia dan tabah menghadapi alam rumahtangga lagi-lagi mereka ini adalah PJJ (Pasangan Jarak Jauh). Tetapi bagi saya jika PJJ ini lagi bahagia kerana saling rindu-rinduan, bila berjumpa hujung mungkin tidak sempat untuk gaduh-gaduh. Apa pun saya mendoakan agar Wani dan suami ceria-ceria selalu dan lebih indah jika cepat-cepat dikurniakan cahayamata.

Saya juga ingin mengucapkan terima kasih buat Wani dan suami kerana menghantar nasi minyak, lauk-pauk kenduri, bunga telur dan beberapa cenderahati lagi buat saya sekeluarga dan kami amat menghargainya, terima kasih sekali lagi.





Sekian dahulu, jumpa lagi.



''KESELESAAN ANDA KEUTAMAAN KAMI "


 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...