Thursday, December 1, 2011

Selamat Pengantin Baru

As Salam semua...

              Pada 26hb Nov yang lalu, anak lelaki En. Kassim telah mengambil kunci homestay dari saya. Mereka menempah Homestay De Rasi untuk memberi kemudahan kepada pihak sebelah lelaki bermalam dan bersiap-siap. Nampaknya ada 5 buah kenderaan semasa kedatangan tetamu saya ini, semuanya plat 'W'. Saya mengalu-alukan kedatangan semua tetamu saya ini dan harapan saya moga mereka selesa dan gembira semasa menginap di homestay ini.





 

                 Majlis perkahwinan anak perempuan En. Kassim pada hari Ahad itu dalam suasana yang meriah. Pada hari itu juga kenalan saya, En Jaafar juga mengadakan majlis perkahwinan anak perempuannya, Izzati.Sebenarnya En. Jaafar juga ingin menempah homestay saya pada 26hb itu tetapi En. Kassim telah 'menang'. Maklumlah waktu ini cuti sekolah, jadi ramailah yang mengambil kesempatan untuk mengadakan majlis perkahwinan.

               Saya dan keluarga mengucapkan Selamat Pengantin Baru buat kedua-dua pasangan pengantin, anak perempuan En. Kassim dan En. Jaafar. Doa saya moga mereka tabah dan cekal mengharungi kehidupan berumahtangga. Amin..

Sekian dahulu, jumpa lagi di lain kesempatan.


''KESELESAAN ANDA KEUTAMAAN KAMI "
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...