Monday, December 27, 2010

Selamat Pengantin Baru Khairulsima

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua...

Belum terlambat rasanya untuk saya mengucapkan Selamat Pengantin Baru, moga berbahagia selalu buat adik Khairulsima Binti Ismail dan suami tercinta dari Taman Rapat Setia Baru, Ipoh. Mereka melangsungkan majlis perkahwinan pada 18 Disember 2010 yang lalu dan menempah Homestay De Rasi untuk 1 malam. Nampaknya ramai pengiring dari pihak lelaki, yang datang menaiki 6 buah kenderaan.

Terima kasih juga kerana malam-malam datang ke rumah saya menghantar cenderamata perkahwinan mereka, siap beri 2 buah beg lagi. Sempat lagi waktu itu saya menceritakan 'kesedihan' alah saya ini. Harapnya Sima nanti tidaklah sampai 'senazak' saya ini. Bukan apa tuan/puan sekelian, saya masuk Hospital Raja Permaisuri Bainun, Ipoh selama 2 malam (21 Dis- 23 Dis) dan dimasukkan 'air' sebanyak 10 botol dan 4 kali dicucuk ubat tahan muntah. Seksa...seksa...ini baru di dunia.

Pada 25 Disember pula, Pn. Halimatun mengambil kunci homestay dan beliau menempah untuk semalam. Katanya untuk majlis perkahwinan anak lelakinya yang diadakan di Carsem. Tahniah buat Pn. kerana menerima menantu perempuan, bolehlah buat kawan bersembang-sembang di dapur.

Sekian untuk kali ini, minggu depan pula saya menunggu tetamu dari Pn. Hjh. Endon Bt. Ismail. Dengar ceritanya tetamu homestay saya kali ini dari Singapura. Tunggu.....


"KESELESAAN ANDA KEUTAMAAN KAMI" 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...