Wednesday, November 24, 2010

Menginap di Homestay Sempena Cuti-cuti Malaysia

Salam sejahtera semua...

Anggaran pukul 2.00 petang semalam, keluarga En. Junaidi bersedia untuk check-out (hehehe...macam hotel pula). Mereka menginap di homestay selama 2 malam. Sempena cuti sekolah ini mereka Cuti-cuti Malaysia ke Lost World Of Tambun. Best, memang best sampai tidak mahu balik, kata saudara En. Junaidi kepada saya mengenangkan gelagat anak-anaknya.

Selepas ini mereka akan berkonvoi pula ke KL dan doa saya moga mereka selamat sampai ke destinasi yang dituju. Juga harapan saya mereka berpuas hati menginap di Homestay De Rasi, Ampang Ipoh ini. Jika Baik Beritahu Kawan, Jika Tidak Beritahu Kami.

Orang rumah En. Junaidi mempunyai sebuah blog yang menarik, jika saudara/saudari berminat dengan pinggan-mangkuk lama bolehlah layari blognya.
 http://saidahipoh.blogspot.com/

Petang Jumaat nanti saya menunggu kehadiran tetamu dari jauh, keluarga En. Hasrol dari KL. Semoga mereka selamat sampai di Homestay De Rasi. Senang sahaja jika mereka melalui Highway Plus Utara-Selatan, keluar ikut Tol Ipoh Selatan. Tidak sampai 2 minit sampai di homestay ini.

Sekian, jumpa lagi.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...