Thursday, September 22, 2011

Selamat Pengantin Baru En. Terence Yoo dan isteri



Salam semua...


               Pada hari Jumaat yang lalu, 16hb. Sept 2011, tiba pula giliran En. Terence Yoo untuk menyewa Homestay De Rasi, Ampang Ipoh bagi tempoh semalam. Dia menyewa homestay ini untuk saudara-maranya bertandang ke Ipoh ini bagi meraikan perkahwinannya. Saya mendoakan semoga En. Terence Yoo dan isterinya berbahagia sepanjang melayari alam rumahtangga ini. Tuan/puan sekalian, En. Terence ini tingal di Kuala Krai, Kelantan manakala ayahnya berasal dari Ipoh ini.

             Tuan/puan sekalian, keluarga En. Terence Yoo ini menyewa sebuah bas untuk membawa saudara-maranya ke lokasi majlis perkahwinanya di Ipoh ini.  Oleh kerana saudara-maranya dari Johor telah sampai awal di Ipoh ini maka dia memohon kebenaran saya untuk mengambil kunci homestay lebih awal dari pukul 2.00 petang. Bagi pihak saya tiada halangan untuk mengambil kunci awal, yang penting tetamu saya selesa dan berpuas hati.

 
 
    
 
 
           Selepas ini, pada 17hb. Sept. 2011, giliran Pn. Choo pula mengambil kunci homestay, juga untuk saudara-maranya meraikan majlis perkahwinan sepupunya di Ipoh Jaya. Saya akan ceritakan perkara ini di' posting' akan datang.





 Jumpa lagi.
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...