Tuesday, May 31, 2011

Walimatul Urus-Undangan Majlis Perkahwinan

As Salam semua,

Homestay De Rasi menerima tetamu dari jauh pada minggu ini, dari 27 Mei hingga 29 Mei 2011 untuk tempahan 2 malam. "Dari jauh itu dari mana ye kak?", dari Melaka Bandaraya Bersejarah, pekan Klebang. Ingat pekan Klebang ini, rasa melecur pula air liur saya. Layarilah KLEBANG

Sebelum itu, saya ingin mengucapkan terima kasih kepada Pn. Norma Binti Ahmad kerana menjemput saya ke Majlis Perkahwinan anak sulung tersayang iaitu Rosshazeela Binti Roslan dengan Risharry Bin Mohd Ramli pada hari Ahad, 29 Mei 2011 di Dewan Cempaka Sari, Silveritage Galleria, Medan Gopeng, Jln. Raja Dr. Nazrin Shah, Ipoh, Perak.

Meriah sungguh majlis itu, temanya biru-putih...sejuk mata memandang dengan pakaian pengantin warna putih bersih. Tahniah untuk Kak Norma sekali lagi mendapat menantu lelaki, lega juga rasa hatinya kerana majlis berjalan dengan lancar dan anak perempuan sudah ada orang yang jaga, katanya tinggal 2 orang lagi.

                                                         Kad Undangan Majlis Perkahwinan

Minggu depan ini pula pada 4 Jun hingga 5 Jun 2011, insyaallah tetamu homestay dari jauh juga. Menurut kata En. Hazeri, keluarganya dari Kelantan. Datang ke Ipoh ini untuk merisik 'bunga' di taman....taman mana yek? mungkin dekat sini sahaja. Tahniah dari saya dan saya juga mendoakan moga ayah ibu dan saudara-mara En. Hazeri selamat dalam perjalanan ke Ipoh, maklumlah sekarang ini setiap petang Ipoh dibasahi dengan hujan. Moga mereka akan selesa menginap di Homestay De Rasi Ampang ini dan saya menunggu kedatangan kalian semua.

Sekian, jumpa lagi.

"KESELESAAN ANDA KEUTAMAAN KAMI"

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...