Sunday, May 15, 2011

Sambungan...Tikar Terbang

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua...

Pagi tadi, lebih kurang jam 8.45 pagi En. Amir Rohaizat menelefon saya memaklumkan yang beliau sekeluarga telah bersedia untuk meninggalkan homestay. Saya yang telah bersedia sedari awal terus ke homestay untuk mengucapkan selamat jalan, moga perjalanan En. Amir sekeluarga selamat sampai ke destinasi yang dituju. Jika berjalan-jalan ke Ipoh ini lagi nanti, singgahlah lagi ke homestay saya ini.

Selepas itu, emak dan ayah saya pula datang untuk 'melawat' Homestay De Rasi. Dulu sewaktu majlis kesyukuran pembukaan homestay ini pada 1 Jun 2010, mereka juga ada datang namun waktu itu keadaan homestay hanya 'biasa-biasa' sahaja. Sekarang ini kemudahan yang disediakan untuk tetamu semakin bertambah dan cukup selesa, kata emak saya..." ini sudah macam rumah sendiri sahaja, ooooo ini ler 'tikar terbang' yong yer"....heheheeee...

Untuk bakal-bakal tetamu homestay ini saya amat menggalakkan mereka 'melawat' dahulu homestay ini untuk menilai sendiri segala kemudahan yang disediakan di sini. Kemudian barulah membuat keputusan untuk membuat tempahan. Namun bagi tetamu saya dari luar kawasan Ipoh mungkin sukar untuk mereka 'melawat' homestay dengan nyata, maka saya mencadangkan kepada mereka supaya 'melawat' homestay ini dengan alamat http://tetamuhomestay.blogspot.com

Sekian, jumpa lagi..

"KESELESAAN ANDA KEUTAMAAN KAMI"

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...