Saturday, October 1, 2011

Tempahan Pn Carol Chong

Salam semua...

              Pada 25hb Sept. hingga 27hb. Sept. 2011, Pn Carol Chong telah menempah homestay untuk tempoh 2 malam. Katanya untuk kawan kepada neneknya. Saya telah berjumpa dan bersembang dengan nenek Pn Carol ini. Orangnya sangat ramah, fasih berbahasa Melayu dan begitu 'friendly'. Nenek ini telah beberapa kali menempah homestay saya ini, katanya dekat sangat dengan rumahnya, kemas dan selesa.




              Pn. Carol mengambil kunci pada hari Ahad, 25hb. Sept. 2011 jam 11.00 pagi seusai saya mengemas homestay ini. Pn. Carol terpaksa mengambil kunci homestay lebih awal dari waktu yang ditetapkan iaitu selepas jam 2 petang. Ini adalah disebabkan dia perlu keluar atas urusan peribadinya walaupun tetamu akan sampai lebih kurang jam 1.00 tengahari. Dalam hal ini, bagi pihak saya ianya boleh dirunding demi kebaikan bersama.


            Harapan saya semoga semua tetamu Homestay De Rasi ini selesa dan gembira semasa menginap di sini. Saya juga mendoakan agar saya diberi kesihatan tubuh badan yang baik demi memastikan kelancaran perjalanan homestay ini.

Sekian, jumpa lagi.


''KESELESAAN ANDA KEUTAMAAN KAMI "

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...