Wednesday, September 8, 2010

Kemaskini Tempahan Bulan September 2010

Salam sejahtera buat semua tetamu dan bakal tetamu Homestay De Rasi, Ipoh, Perak. Harapan saya agar tuan/puan sekeluarga sentiasa sihat dan ceria disamping keluarga tersayang, lebih-lebih lagi sempena Syawal yang bakal tiba 2 hari lagi, insyaallah...

Dikesempatan ini saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri, maaf zahir batin. Untuk pengetahuan semua, inilah raya Aidilfitri pertama kali dalam sejarah hidup, saya tidak pulang ke kampung saya mahupun sebelah suami...semuanya kerana tetamu Homestay De Rasi....tidak mengapalah, asalkan tetamu gembira saya bahagia...

Berikut hari-hari tempahan bulan September 2010:

1. 10 Sept. hingga 11 Sept. ( 1 malam )

2. 11 Sept. hingga 13 Sept. ( 2 malam )

3. 15 Sept. hingga 16 Sept. ( 1 malam )

4. 17 Sept. hingga 19 Sept. ( 2 malam )


Tempahan untuk bulan Oktober, November dan Disember 2010 masih dibuka dan kadar sewaan juga masih dikekalkan pada harga semasa iaitu RM250.00 semalam. Saya nyatakan di sini kerana ada bakal tetamu yang menanyakan kadar sewaan pada waktu puncak iaitu hujung minggu mahupun cuti sekolah. Bukan salah mereka bertanya kerana selalunya kebanyakan hotel-hotel di kawasan Ipoh ini menaikkan harga pada waktu-waktu tersebut.

Untuk tempahan Homestay De Rasi, sebaiknya bakal tetamu menyatakan jumlah sebenar ahli keluarga yang akan hadir atau bermalam di sini. Ini kerana saya sedaya-upaya menyediakan perkhidmatan yang terbaik untuk semua tetamu tidak kiralah mereka yang dewasa mahupun kanak-kanak. Contoh paling senang untuk difahami adalah jika jumlah kanak-kanak adalah 3 orang, maka saya akan menyediakan sebuah Toto untuk kemudahan mereka, jika lebih dari itu mungkin disediakan 2 buah Toto, selesa untuk bergolek-golek atau membuat kuak kupu-kupu terlentang...hehhehh...

Sekian untuk kali ini, keluaran akan datang saya akan postkan gambar-gambar set cadar baru, Romantika...from Kuala Kangsar, tungggguuuuu....


Sebarang pertanyaan boleh hubungi 013-3923739.

Terima kasih.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...